Hoe handelt Kodision rondom het Coronavirus (COVID-19)?

Wij staan iedere dag voor je klaar, ook in deze crisis.

Ontwikkelingen

Vanuit de overheid zijn aanvullende maatregelen genomen rondom het Coronavirus. Als organisatie hebben wij ook maatregelen genomen om verspreiding van het Coronavirus te beperken en onze dienstverlening zo goed en geruisloos mogelijk te continueren. Nieuwe ontwikkelingen zijn bijna dagelijks aan de orde. Vanuit Kodision wordt iedere dag door directie en MT gekeken naar de genomen maatregelen of deze nog volstaan of aanscherping nodig hebben.

De afgelopen dagen is er vanuit Kodision persoonlijke communicatie geweest met de operationele contactpersonen binnen jouw organisatie. Wij vinden het belangrijk om informatie over maatregelen die Kodision neemt over continuering van de dienstverlening voor iedereen beschikbaar te maken. Zo nemen we graag zorgen en vragen over onze dienstverlening weg, die eventueel aanwezig zijn.

Kodision werkt vanuit huis

Bij Kodision werken alle consultants sinds vrijdag 13 maart vanuit huis, uit voorzorg. Sinds afgelopen maandag, 16 maart, hebben we besloten om het bedrijf voor alle personeel te sluiten. We werken enkel allen vanuit huis om op die manier besmetting van het virus zoveel mogelijk te vermijden dan wel te voorkomen. Bij Kodision werkt iedereen nog steeds aan de beste digitale dienstverlening, alleen nu vanuit huis. Dit betekent dat wij gewoon bereikbaar zijn op het bekende telefoonnummer 026 – 365 356 0. Onze support helden zijn dagelijks bereikbaar voor supportvragen en beantwoorden deze vanuit huis. Ook in deze tijden lossen zij supportvragen zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid op. Verder zijn wij per mail bereikbaar voor informatie en andere vragen. Onderlinge communicatie vindt plaats via mail, chat, video en audio.

Dagelijkse dienstverlening

De dagelijkse dienstverlening om jouw systemen operationeel en beveiligd te houden vindt zoals gebruikelijk plaats, waarbij alle beheer- en projecttaken vanuit huis worden uitgevoerd. Het bieden van digitale dienstverlening hebben we nog niet eerder zo letterlijk hoeven nemen. De huidige situatie vraagt een intensieve en flexibele samenwerking. We staan continu in contact met elkaar en onze opdrachtgevers om informatie uit te wisselen en te zorgen dat alle systemen, projecten en processen goed blijven functioneren. De medewerkers van Kodision weten wat hen te doen staat en hebben vanuit huis toegang tot alle benodigde systemen en hulpmiddelen. Daarnaast hebben wij altijd al gewerkt aan kennis deling en borging om zo de beste continuïteit te bieden. Ook wanneer het om specifieke domein kennis van de klant gaat. Wanneer nodig, kunnen andere medewerkers daarom taken overnemen.

Afspraken met opdrachtgevers

Bij Kodision werkt iedereen op dit moment vanuit huis. Dit betekent dat wij situaties vermijden waarbij meerdere medewerkers samenkomen. Dit geldt ook voor afspraken met onze opdrachtgevers en op locatie. Deze worden vervangen door contact via mail, conference call, video en/ of audio. Tot op heden werkt dit prima en ondervinden we geen hinder van een grote belasting van deze systemen. Op dit moment zijn wij ervan overtuigd dat we nog steeds de beste digitale dienstverlening kunnen bieden die voldoet aan de overeengekomen afspraken.

Heb je vragen over deze situatie of onze dienstverlening?

Neem contact met mij op of vul onderstaand formulier in.

Support