026 365 3560 info@kodision.nl
Improve your business!
Johan Verheijen, Accountmanager

De eerste week zit erop! En wat ben ik blij dat ik de keuze heb gemaakt voor Kodision.
Als accountmanager krijg ik hier de kans een heel eigen salesstrategie neer te zetten voor Improve: de beste klachtenmanagementoplossing van Nederland.

De eerste week betekent veel nieuwe gezichten en bij Kodision een persoonlijk gesprek met alle managers. Daarna heb ik gelijk de mouwen opgerold en ben ik aan de slag gegaan met het maken van de salespresentatie voor Improve. (Benieuwd? Vraag vrijblijvend de presentatie op via; j.verheijen@kodision.nl of bel 06-54345473).

Het was niet alleen werk die eerste week. Want ik kon direct mee met het bedrijfsuitje. Voor mij een uitgelezen kans om al mijn collega’s op een persoonlijke manier te leren kennen. Bij het bedrijfsuitje (Burgers Zoo) kon ik gelijk mijn gedrevenheid als sales kwijt: mijn team werd eerste in het spel. Een mooi hoogtepunt!

Klachten? Complimenten?

Om een beeld te krijgen waarom ik enthousiast ben over de klachtenmanagementoplossing Improve, is het belangrijk iets van mijn achtergrond te weten. Meer dan acht jaar heb ik samen met mijn vrouw een restaurant gerund. Wat we van een dorpscafé tot een gerenommeerd restaurant hebben getransformeerd. Met de bekroning dat we in 2018 een vermelding in de Gids
van Michelin zouden krijgen. Een presentatie waar ik mijn gedrevenheid in kwijt kon en met trots op terugkijk.

Klachten en complimenten was iets waar wij in het restaurant regelmatig mee te maken hadden in ons restaurant.

Het probleem met klachten, zeker in de horeca is dat gasten dit vaak niet ‘face to face’ durven te melden. En bij forums als Eet.nu, TripAdviser & IENS kunnen gasten dan hun mening “anoniem” kwijt. Wat ik hier niet kon, was persoonlijk reageren omdat er geen gegevens waren. Tevens trokken wij een conclusie op gevoel waar de meesten klachten en complimenten over gingen en wat daar procesmatig mee te doen!?

Vanuit deze ervaring werd ik tijdens het zoeken naar een nieuwe uitdaging getriggerd door het klachtenmanagementproduct Improve. Improve is voor mensen zoals ik, met minimale kennis van en weinig affiniteit met IT werkbaar. Een gebruiksvriendelijk tool met een positief gevolg voor je bedrijfsproces.

Vanuit mijn achtergrond ga ik deze oplossing dan ook aanbieden aan andere klanten dan het huidige mooie klantenbestand van Kodision. Vooral bij klanten die niet per sé een grote IT-afdeling hebben. Maar wel hun klanten de beste ervaring willen bieden. Die trots zijn op het product of de dienst die ze bieden en het belangrijk vinden dat de klant meer dan tevreden is.

 

Oplossen!

Zoals je door het lezen van deze blog waarschijnlijk al gemerkt hebt, ben ik iemand die van aanpakken houd. Zaken oplossen! Improve is een klachtenmanagementsysteem die je helpt deze klachten/complimenten te Registreren – Beoordelen – Behandelen – Rapportages – Archiveren – Beheren. Zodat je alle middelen hebt om tot een oplossing te komen.

Ik beoordeelde onze leveranciers op de manier hoe zij met een klacht omgingen . Met Improve krijgt je de kans een klacht om te zetten naar:

  • voorkomen van herhaling;
  • behoud van klanten;
  • innovatie en omzetgroei

Zelf ben ik enthousiast over het product en vertel ik je er graag meer over. Wil je met mij in gesprek over de mogelijkheden van Improve? Stuur me een bericht via j.verheijen@kodision.nl of bel 06-54345473.

Is innoveren innovatie?

Is innoveren innovatie?

Is innoveren innovatie? Rob Hofman, Software Architect Het continue willen verbeteren is een belangrijk aspect voor een gezond, modern product of bedrijf. Je hebt iets gemaakt of levert een dienst, daar leer je van en op basis van die ervaring ga je het steeds weer...

Gebruik jij DigiD Substantieel al?

Gebruik jij DigiD Substantieel al?

digitale formulieren Gebruik jij DigiD Substantieel al? Laurens de Vries, Presales Consultant Een jaar geleden leek het er nog op dat DigiD ging verdwijnen. Idensys moest het helemaal worden. Nu lijken de rollen helemaal omgedraaid. Terwijl Idensys maar niet uit de...

altijd als eerste op de hoogte zijn van het laatste nieuws?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer de laatste updates!

3 + 9 =