026 365 3560 info@kodision.nl

Klachtenmanagement

Een eenvoudige klachtenprocedure

De klachtenprocedure van een bedrijf is vaak erg ingewikkeld. Niet alleen voor klanten, maar ook voor de medewerkers van het bedrijf. Vraag direct meer informatie over onze klachtenmanagementoplossing aan.

Resolve maakt klachtenmanagement kinderspel voor alle medewerkers

Onze klachtenmanagementoplossing is bruikbaar voor alle medewerkers dankzij de eenvoudige interface. Resolve Complaints helpt je om al je klachten goed af te handelen en niet meer uit het oog te verliezen zodat je klanten tevreden blijven. Een klacht is een kans om een fout te herstellen.    

 

Direct meer informatie ontvangen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de klachtenmanagementoplossing van Kodison en wat deze voor jouw organisatie kan betekenen? Wij vertellen je er graag meer over. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

#ToDo: De wereld verbinden, begin bij jezelf!

#ToDo: De wereld verbinden, begin bij jezelf! Ard van Winden, Senior Accountmanager In eerdere blogs heb ik het belang al aangegeven om nú zelf als gemeente of uitvoeringsinstantie een portal te maken. Niet omdat MijnOverheid niets wordt. Wel omdat het nog lang duurt...

Handmatig testen met TriplEforms verleden tijd!

Handmatig testen met TriplEforms verleden tijd! Bastiaan Mulder, Software Engineer en Reinier Janssen, Test Engineer Het is herkenbaar: iedere keer handmatig dezelfde testen uitvoeren na een wijziging in de digitale formulieren. Dit rooft veel tijd van de organisatie....

Weekvlog #18 – Onafhankelijkheid? Geen vendor lock-in!

Weekvlog #18 - Onafhankelijkheid? Geen vendor lock-in!  Ard van Winden, Senior accountmanager Ard spreekt een Friese gemeente die te maken heeft met een vendor lock-in. Er zijn meer gemeenten zoals deze Friese gemeente waar Ard op bezoek is. Ze hebben een sterke drang...

Samen met Kodision de dienstverlening verbeteren?

Samen met Kodision de dienstverlening verbeteren? Ron Grootegoed, Senior Accountmanager Als inwoner van een gemeente hebben we af en toe te maken met die gemeente. Wanneer we bijvoorbeeld ons paspoort of rijbewijs willen vernieuwen, een vergunning willen aanvragen of...

Nog 39 werkdagen om te voldoen aan de eIDAS-verordening

Nog 39 werkdagen om te voldoen aan de eIDAS-verordening Ard van Winden, Senior Accountmanager Biedt jouw organisatie dienstverlening aan via eHerkenning of DigID? Dan moet jouw organisatie voldoen aan de Europese eIDAS-verordening. Digitale dienstverlening moet...

Share This