Klachtenmanagement

Een eenvoudige klachtenprocedure

De klachtenprocedure van een bedrijf is vaak erg ingewikkeld. Niet alleen voor klanten, maar ook voor de medewerkers van het bedrijf. Vraag direct meer informatie over onze klachtenmanagementoplossing aan.

Resolve maakt klachtenmanagement kinderspel voor alle medewerkers

Onze klachtenmanagementoplossing is bruikbaar voor alle medewerkers dankzij de eenvoudige interface. Resolve Complaints helpt je om al je klachten goed af te handelen en niet meer uit het oog te verliezen zodat je klanten tevreden blijven. Een klacht is een kans om een fout te herstellen.    

 

Direct meer informatie ontvangen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de klachtenmanagementoplossing van Kodison en wat deze voor jouw organisatie kan betekenen? Wij vertellen je er graag meer over. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Doe mee aan WCAG. Deel 2: Hoe kunnen we voldoen?

WCAG is bedoeld om websites, formulieren en apps te laten voldoen aan de minimale eisen ten aanzien van toegankelijkheid. In deze blogserie gaan we dieper in op de oorzaak en oplossing. Lees in deze blog hoe je kunt voldoen.

Doe mee aan WCAG. Deel 1: Waarom voldoen we niet?

Uit onderzoek blijkt dat 80% van de Nederlandse gemeenten nog niet voldoet aan de WCAG-richtlijnen. In deze blogserie gaan we dieper in op de oorzaak en oplossing. Laten we beginnen bij het begin: waarom voldoen gemeenten (nog) niet?

Nog betere dienstverlening bij De Fryske Marren

Met behulp van de TriplEforms Vault is het voor burgers in gemeente De Fryske Marren nu nog makkelijker én sneller om een evenementenaanvraag te doen. Hoe zij dit hebben gedaan? De klant verteld!

Samen formulieren invullen met TriplEforms Vault

Met digitale formulieren kun je heel eenvoudig een aanvraag namens jezelf doen, maar wat als je ook de input van anderen nodig hebt? Ontdek de mogelijkheden van de nieuwe module TriplEforms Vault.

Share This