Klachtenmanagement

Een eenvoudige klachtenprocedure

De klachtenprocedure van een bedrijf is vaak erg ingewikkeld. Niet alleen voor klanten, maar ook voor de medewerkers van het bedrijf. Vraag direct meer informatie over onze klachtenmanagementoplossing aan.

Resolve maakt klachtenmanagement kinderspel voor alle medewerkers

Onze klachtenmanagementoplossing is bruikbaar voor alle medewerkers dankzij de eenvoudige interface. Resolve Complaints helpt je om al je klachten goed af te handelen en niet meer uit het oog te verliezen zodat je klanten tevreden blijven. Een klacht is een kans om een fout te herstellen.    

 

Direct meer informatie ontvangen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de klachtenmanagementoplossing van Kodison en wat deze voor jouw organisatie kan betekenen? Wij vertellen je er graag meer over. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Agile Event 2019: dit waren de 3 highlights & learnings

Bij Kodision wordt gebruik gemaakt van het Scrum Framework. Op donderdag 28 maart waren er zeven collega’s bij Agile 2019 in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. In deze blog delen zij de highlights uit drie interessante sessies.

Eenvoud in IT: onze aanpak voor jouw vraagstuk

Voor elk complex IT vraagstuk biedt Kodision een oplossing. Hoe pakken wij een project aan? In deze blog legt projectleider en scrummaster Joey uit welke stappen er doorlopen worden en wat we doen met ‘lessons learnt’.

Share This