026 365 3560 info@kodision.nl

Klachtenmanagement

Een eenvoudige klachtenprocedure

De klachtenprocedure van een bedrijf is vaak erg ingewikkeld. Niet alleen voor klanten, maar ook voor de medewerkers van het bedrijf. Vraag direct meer informatie over onze klachtenmanagementoplossing aan.

Resolve maakt klachtenmanagement kinderspel voor alle medewerkers

Onze klachtenmanagementoplossing is bruikbaar voor alle medewerkers dankzij de eenvoudige interface. Resolve Complaints helpt je om al je klachten goed af te handelen en niet meer uit het oog te verliezen zodat je klanten tevreden blijven. Een klacht is een kans om een fout te herstellen.    

 

Direct meer informatie ontvangen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de klachtenmanagementoplossing van Kodison en wat deze voor jouw organisatie kan betekenen? Wij vertellen je er graag meer over. Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Weekvlog #20 – Staat jouw gebruiker al centraal?

Kodision was breed vertegenwoordigd op het Gebruiker Centraal Festival in Zoetermeer. Hoe gebruiksvriendelijk is de overheid? En welke kansen en uitdagingen om de dienstverlening te verbeteren komen we tegen?

Over die ezel. De steen. En over Common Ground.

Niet veel mensen weten dit. Tot nu toe dan. Maar ik ben grote fan van architectuur. Niet die van gebouwen. Maar de Solution-, Domain-, en Enterprise Architecturen. Zo erg zelfs dat ik TOGAF 9.1 gecertificeerd ben.

Share This