Voorop met digitale dienstverlening | Vragen? Bel ons op 026 365 3560

Dé gids voor gebruiksvriendelijke webformulieren | 3. Het Uiterlijk

Dé gids voor gebruiksvriendelijke webformulieren | 3. Het Uiterlijk

Uiterlijk mag zeker niet vergeten worden wanneer het om gebruiksvriendelijke webformulieren gaat. In het laatste deel van deze artikelenreeks, zal dan ook uitgebreid het gebruik van labels,  invoervelden en acties besproken worden.  Relatie: formulieren bouwen een relatie op tussen de gebruiker en de organisatie; Conversatie: formulieren zetten een conversatie op gang tussen de gebruiker en […] Lees verder »

Snuffelmarkt Amersfoort krijgt slim e-formulier

Snuffelmarkt Amersfoort krijgt slim e-formulier

Particuliere ondernemers die hun spullen op de Amersfoortse snuffelmarkt willen verkopen, kunnen vanaf nu digitaal een stand- of grondplaats aanvragen. Gemeente en marktmeester ontwikkelden hiertoe een e-formulier om het aanvraagproces te vereenvoudigen. Van loket naar digitale aanvraag Op de snuffelmarkt in Amersfoort, die ruwweg twintig keer per jaar plaatsvindt, kunnen particulieren hun spullen verkopen. Bij […] Lees verder »

Kodision regelt parkeervergunningen Amsterdam

Kodision regelt parkeervergunningen Amsterdam

Het aanvragen van parkeervergunningen en het uitvoeren van parkeercontroles in Amsterdam werd tot 1 januari van dit jaar geregeld door Cition. Met de komst van Egis Parking Services is er een scheiding aangebracht in het uitvoeren van de verschillende taken. EPS voert de controles op straat uit en de uitgifte van vergunningen, terwijl de gemeente […] Lees verder »

Dé gids voor gebruiksvriendelijke webformulieren | 2. De Conversatie

Dé gids voor gebruiksvriendelijke webformulieren | 2. De Conversatie

In dit derde deel in de artikelenreeks over gebruiksvriendelijke webformulieren, zetten wij graag de conversatie centraal.  Relatie: formulieren bouwen een relatie op tussen de gebruiker en de organisatie; Conversatie: formulieren zetten een conversatie op gang tussen de gebruiker en de organisatie; Uiterlijk: hoe een formulier eruitziet, bepaalt de relatie en conversatie. Aspect 2: De conversatie Een […] Lees verder »

Een tevreden partner van TriplEforms 4.1

Een tevreden partner van TriplEforms 4.1

Gisterochtend vroeg vielen wij bij binnenkomst op kantoor al meteen met onze neus in de taart. Dat was een leuke verrassing! Wij kregen van onze partner Circle Software een zoete traktatie opgestuurd voor onze ondersteuning en samenwerking tijdens hun recente TriplEforms 4.1 migratie. Klanten die via Circle Software gebruik maken van de TriplEforms software kunnen nu […] Lees verder »

×