Kodision, voorop in digitale dienstverlening. Vragen? Bel 026 365 3560

Maak kennis met onze kijk op de toekomst van ICT

Maak kennis met onze kijk op de toekomst van ICT

Al sinds de oprichting in 1999 ontwikkelt en implementeert Kodision software ter ondersteuning van de dienstverlening bij organisaties in de financiële sector, publieke sector en zakelijke dienstverlening. Naast een indrukwekkende klantenportefeuille groeit de organisatie enorm. Kodision anticipeert daarom op de toekomst en introduceert resolve®. Een nieuw en intuïtief case management systeem dat uw organisatie in staat […] Lees verder »

Succesvolle migratie Den Haag naar TriplEforms 4.1

Succesvolle migratie Den Haag naar TriplEforms 4.1

Een migratie naar de nieuwste versie van Kodision software moet gestructureerd worden georganiseerd. Alle stakeholders moeten worden betrokken om zeker te zijn van een goede afloop. Zo ook bij de Gemeente Den Haag.

Voornemen van huwelijk voortaan digitaal te melden bij gemeenten

Voornemen van huwelijk voortaan digitaal te melden bij gemeenten

Het is per 1 juli 2016 mogelijk voor aanstaande echtgenoten of partners om digitaal melding te maken van hun voornemen om in het huwelijk te treden of een geregistreerd partnerschap aan te gaan bij de burgerlijke stand. Dit is het gevolg van het besluit van minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) om de kennisgeving van […] Lees verder »

Mogelijkheden van e-formulieren

Mogelijkheden van e-formulieren

Organisaties en overheidsinstellingen maken gebruik van een grote hoeveelheid aan formulieren. Daarnaast maken organisaties ook veelvuldig gebruik van interne formulieren. In de praktijk worden de formulieren door verschillende lagen in een organisatie gecreëerd en onderhouden. Dit heeft als gevolg dat formulieren niet eenduidig zijn, vaak onduidelijk en overbodige informatie bevatten. Daarnaast vergt het beheer van […] Lees verder »

De voordelen van een integraal klantbeeld voor organisaties

De voordelen van een integraal klantbeeld voor organisaties

Een integraal klantbeeld lijkt misschien vanzelfsprekend, maar voor veel organisaties is dit zeker niet van toepassing. In elke organisatie is een schat aan informatie over relaties aanwezig in verschillende systemen. Relatiegegevens in een CRM systeem, correspondentie in een documentmanagementsysteem, FAQ’s in een kennisbank of klachten in een klachtenmanagementsysteem. Connect® combineert de gegevens uit al die […] Lees verder »

×