Voorop met digitale dienstverlening | Vragen? Bel ons op 026 365 3560

De 8 essentiële regels voor succesvol klachtenmanagement

De 8 essentiële regels voor succesvol klachtenmanagement

1. Klagende klanten zijn niet eng  Het niet ingaan op klachten is niet meer van deze tijd. Klachten van klanten moeten worden gezien als kansen om klanten aan uw organisatie te binden en van klanten, loyale, trouwe klanten te maken. Klanten moeten worden aangespoord om te klagen. Maar hoe? Voorbeelden zijn is het voor klanten […] Lees verder »

Digitale formulieren zijn relevant, zelfs in de zorg

Digitale formulieren zijn relevant, zelfs in de zorg

Wat is de toegevoegde waarde van digitale formulieren in de zorg? Overal in de wereld, waar dagelijks cruciale beslissingen genomen moeten worden, wordt er gebruik gemaakt van papieren formulieren. Een goed voorbeeld is de zorg. Denk maar eens aan verwijsformulieren, aanvraagformulieren en andere formulieren die u moet invullen naar aanleiding van het lichamelijk onderzoek dat […] Lees verder »

Het E-loket van Zuid-Holland

Het E-loket van Zuid-Holland

Gebruiksvriendelijke e-formulieren en “MijnZH” Provincie Zuid-Holland, qua inwonertal de grootste provincie van Nederland, loopt voorop in elektronische dienstverlening. De ambitie om zo veel mogelijk producten en diensten aan te bieden via internet werd vastgelegd in het informatieplan ‘Digitale Route’ met als speerpunt het introduceren van het programma E-loket MijnZH. Doelstelling was het interactief uitwisselen van […] Lees verder »

Digitale formulieren, trend of hype?

Digitale formulieren, trend of hype?

Bent u werkzaam bij een inspectie, een uitvoeringsorgaan, een ministerie, een gemeente, bij een financiële dienstverlener, een stichting, in de automotive of bij een productie bedrijf? Vele organisaties zoals de uwe hebben ooit een zoektocht gestart voor een intelligente digitale formulieren oplossing. Vaak gecombineerd met een kennismanagement systeem om processen binnen organisaties beter te kunnen stroomlijnen. Ook […] Lees verder »

Kodision anticipeert op de toekomst en versterkt de directie

Kodision anticipeert op de toekomst en versterkt de directie

Kodision, specialist op het gebied van klantcontact in digitale dienstverlening en leverancier van state-of-the-art kennismanagement systemen, digitale formulieren, case – en klacht management, en service portals benoemt Mario de Bruin als algemeen directeur en breidt de directie uit met Raynni Jourdain als adjunct directeur. Oprichter Okke Nijdam trekt zich verder terug in een uitsluitend toezichthoudende […] Lees verder »