Nog betere dienstverlening met nieuw supportportaal

Mark Duijkers, Software Engineer

Op onze Support afdeling zijn we de afgelopen tijd druk bezig geweest met het verbeteren van onze dienstverlening. Het doel hiervan is om jou als klant nog meer centraal te stellen. Eerder schreven we al over de verbeteringen die we hebben doorgevoerd. Daarnaast introduceren we binnenkort ons nieuwe supportportaal. Ontdek alvast de nieuwe functionaliteiten in de instructievideo.

De voordelen

Een greep uit de nieuwe functionaliteiten:

  • De solutiondatabase waarin je al je oplossingen kan vinden;
  • Een breed aantal service requesten om jou sneller en makkelijker te helpen;
  • Een goedkeuringssysteem om benodigde zaken vast te leggen;
  • En een verbetering van probleem- en wijzigingsbeheer.

De komende tijd zal de solutionsdatabase zich snel verder uitbreiden met een breed aantal oplossingen. Nieuwgierig? Bekijk de video!

 

Heb je vragen over het nieuwe supportportaal? Stel ze aan Mark!

Wil je meer blogs lezen? Dit zijn ons laatste blogs:

Software ontwikkelen: this is how it’s done

Software ontwikkelen: this is how it’s done

Voordat onze software de markt op kan, wordt deze ontwikkeld door ons Research & Development team. Vandaag de dag is het maken van goede software afhankelijk van meerdere factoren. Dit is hoe wij invulling geven aan de verschillende fases.

altijd als eerste op de hoogte zijn van het laatste nieuws?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer de laatste updates!