Resolve als online formulieren tool

Hoe vaak heb jij vandaag al een formulier ingevuld? Een contactformulier, inschrijfformulier, bestelformulier, enquête of anderszins? Formulieren worden vaker gebruikt dan je in eerste instantie denkt.

Een formulier is een middel om gestructureerd informatie vast te leggen. Alle processen in je bedrijf kun je vereenvoudigen door ze in een formulier samen te vatten. Resolve laat je zien hoe je met online formulieren enorm veel tijd bespaart en processen vereenvoudigd.

> Download de factsheet

Gevalideerde & correcte formulieren

Heb jij ook moeite met het verwerken van de binnengekomen formulieren? Ontbreken er gegevens of wordt het formulier niet automatisch verwerkt? Resolve biedt de oplossing!

Resolve beschikt over dynamische vraag en antwoordinteractie. Dit zorgt er voor dat ingevulde gegevens gevalideerd en correct zijn. Tevens krijgt de persoon die het formulier invult alleen de vragen voorgelegd die voor hem van toepassing zijn. Irrelevante vragen worden niet gesteld.

> Ik wil een demo
Klachtenmanagement met Resolve | Resolve

Werken in een ketenproces

Het verwerken van aanvragen en inschrijvingen middels formulieren vindt tegenwoordig plaats in een ketenproces. Dit wil zeggen dat meerdere mensen tijdens de aanvraag gegevens in het formulier moeten invullen. Bij oudere formulierenoplossingen is dit werken in een keten niet mogelijk. Bij Resolve is dit geen enkel probleem. Er is geen maximum van het aantal mensen in de keten.

> Download de factsheet

Uniek proces op basis van condities

Eén van de grote voordelen van Resolve is het werken op basis van condities. Het antwoord op een vraag in het formulier bepaalt welke medewerker het formulier onder ogen krijgt en afhandeld.

Een voorbeeld: Je vraagt een hypotheek aan ter waarde van € 570.000,-. Hypotheekaanvragen voor dit bedrag komen binnen bij medewerker Jansen.
Wat we nog niet vermeld hebben is dat het een hypotheek betreft voor een bedrijfspand. Deze worden afgehandeld door mevrouw de Vries.  Mevrouw de Vries krijgt daarom het aanvraagformulier voor de hypotheek onder ogen.

Zo krijgt iedere medewerker alleen de formulieren te zien die van hem een handeling vereisen. Dit bespaart je veel tijd en geld.

> Download technische specificaties
Klachtenmanagement met Resolve | Resolve

Soorten formulieren

Resolve kun je niet alleen gebruiken voor inschrijf- en of aanmeldformulieren. Er zijn nog veel meer mogelijkheden.
Denk bijvoorbeeld aan:

  • Enquêtes
  • Aanmeldformulieren
  • Dynamische checklists
  • Contactformulieren
  • Registratieformulieren
  • Vragenlijsten
  • Online diagnose
  • Melden van incidenten
  • Bestelformulieren
  • Antwoordformulier
  • Sollicitatieformulier
  • Verlofaanvragen

Formulieren maak je zelf

Alle formulieren, hoe ingewikkeld ook, maak je helemaal zelf in Resolve. Resolve heeft een handige drag and drop editor waarmee het erg eenvoudig is. Zelf zo eenvoudig dat je geen IT-kennis nodig hebt. Niet om het formulier te maken, maar ook niet om de regels, rollen en condities in te stellen.

Resolve biedt ook een verzameling templates die je eenvoudig kunt gebruiken als basis. Mocht je liever willen dat wij het formulier en het proces voor je instellen, dan kan dat natuurlijk ook.

De voordelen van Resolve

Heb je je formulier gemaakt, dan kun je deze direct live zetten. Meestal hebben formulierentools zo’n 2 weken nodig om je proces te maken. Daarna volgt de livegang die dikwijls enkele dagen duurt. Bij Resolve kan dit alles in 1 dag. Dat bespaart je niet alleen heel veel tijd, maar maakt je ook heel wendbaar als bedrijf. Je kunt snel inspelen op veranderingen, want aanpassingen zijn zo gemaakt.

Op 10 punten hebben wij Resolve vergeleken met 4 bekende formulieren tools. Benieuwd naar de Resultaten? Klik op onderstaande link.

> Score Resolve t.o.v. concurrenten
Resolve checklist | Resolve
Klantvragen oplossen met Resolve | Resolve

Nieuwe functionaliteiten in Resolve

De Resolve tool is continu in ontwikkeling. Wij willen namelijk het beste voor jou. Het toevoegen van de nieuwste functionaliteiten hoort daarbij. In 2017 gaan wij aan de slag om jou het volgende te bieden:

  • Klantenstyling & theming. Formulieren maken in je eigen huisstijl.
  • Authenticatie providers als Facebook en LinkedIn
  • Portaal functionaliteit
  • Ketenintegratie. Taken uitzetten aan anonieme gebruikers. Bijvoorbeeld personen e-mailen. Je hoeft als gebruiker niet bekend te zijn in Resolve.
  • Internationaal gebruik. Meertaligheid, regionale settings en meer.
  • oData interface op Resolve

Maak kennis met Resolve

Wil je zien hoe Resolve echt werkt? Vraag dan snel een demo aan of daag ons uit en laat Resolve
in 1 dag je proces automatiseren.