Klanttevredenheid verhogen met Resolve | Resolve

Klanttevredenheidsonderzoek doe je zelf

Weet je hoe klanten jouw bedrijf beoordelen? En hoeveel terugkerende klanten je hebt? Indien je beide vragen met een “nee” beantwoordt is het tijd voor een klanttevredenheidsonderzoek. Tevreden klanten zijn bereid meer producten of diensten van je af te nemen. Ze zorgen ook voor mond-tot-mondreclame en komen vaker bij je terug. Resolve laat je zien hoe je een klanttevredenheidsonderzoek eenvoudig zelf houdt.

Tevredenheidsenquête zelf maken

Allereerst breng je in kaart welke vragen je aan je klanten wilt stellen? Wanneer je dat hebt bedacht, ga je aan de slag met het maken van de klanttevredenheidsenquête. De basis voor je onderzoek.
De enquête maak je helemaal zelf met de Resolve editor. Deze heeft een drag and drop functionaliteit waardoor het erg eenvoudig is. Je hebt geen IT-afdeling of –kennis nodig.

Klachtenprocedure Resolve | Resolve
Klantvragen oplossen met Resolve | Resolve

Naar wens je afhandelings-
proces instellen

Indien gewenst geef je in Resolve ook de route aan van de ingevulde enquêtes door je bedrijf.  Bijvoorbeeld eerst komt het formulier binnen bij medewerker 1. Wanneer deze gecontroleerd heeft of het formulier juist is ingevuld, komt het formulier automatisch bij medewerker 2. Etcetera. Je kunt het hele proces helemaal zelf instellen. Uiteraard kunnen wij je ook helpen.

De enquête plaats je vervolgens eenvoudig op je website of verstuur je per mail naar je klanten.

Rapportage klanttevredenheidsonderzoek

In het Resolve klanttevredenheidssysteem ontvang je alle ingevulde enquêtes. Op je dashboard is direct inzichtelijk hoe klanten jouw bedrijf beoordelen. Zo zie je wat je sterke, zwakke  en verbeterpunten zijn.

Via alle rapportagemogelijkheden verdiep je je nog verder in de resultaten van je klanttevredenheidsonderzoek.

Rapportages met Resolve | Resolve

Klanttevredenheid verhogen
met Resolve 

Nieuwsgierig hoe je met Resolve jouw klanttevredenheid verhoogt?
Ontvang de online demo direct in je e-mail en zie hoe het werkt.

> Ik wil een demo