Klanttevredenheid meten met Resolve

Hoe beoordelen gasten jouw horecagelegenheid? Hoeveel terugkerende gasten heb je eigenlijk? De ene avond zit je horecagelegenheid afgeladen vol. De andere avond is het wat minder druk. Elke avond werk je hard om het jouw gasten naar de zin maken. Zit er verschil tussen de beoordeling van jouw gasten op deze avonden? En hoe zorg je ervoor dat elke avond een topavond wordt?
Resolve laat je zien hoe je eenvoudig en snel je klanttevredenheid meet en verbetert. Omzetverhoging gegarandeerd.

Klanttevredenheid met Resolve | Resolve

Zelf je enquête samenstellen

Om de gasttevredenheid te meten, laat je jouw gasten een tevredenheidsenquête invullen. Deze enquête kun je helemaal zelf online samenstellen in Resolve. Het is zo eenvoudig dat je geen IT kennis nodig hebt. Alle vragen die je de gasten wilt stellen, plaats je in het enquêteformulier. Zo krijg je antwoord op vragen als:

  • Hoe was de ontvangst?
  • Wat vind je van de menukaart?
  • Wat vind je van de prijzen?
  • Wat vind je van de service?
  • Zou je dit restaurant aanbevelen?

Manieren van enquêteren

Nadat je het enquêteformulier hebt samengesteld in Resolve geef je deze aan je gasten. Doordat Resolve’s gasttevredenheidssysteem webbased is, kan dit op diverse manieren.

  • Enquête op een iPad aanbieden samen met de rekening
  • Enquête digitaal versturen naar e-mailadressen van gasten
  • Het tevredenheidsformulier standaard op de website tonen
Rapportages met Resolve | Resolve

Rapportage klant-
tevredenheids
onderzoek

Alle ingevulde formulieren ontvang je in het Resolve klanttevredenheidssysteem. Je ziet direct op je dashboard hoe je gasten jouw zaak waarderen. Wat zijn je sterke punten? Wat zijn je zwakke punten en waar liggen je verbeterpunten?

Via de rapportagemogelijkheden verdiep je je nog verder in de resultaten van je gasttevredenheidsonderzoek. Alle rapportages exporteer je eenvoudig naar Excel.

Aan de slag met Resolve

Nieuwsgierig hoe je met Resolve jouw gasttevredenheid verhoogt? Ontvang de online demo direct in je e-mail
en zie hoe het werkt. Want tevreden gasten komen vaker terug, geven meer geld uit en zorgen voor positieve
mond-tot-mond reclame.

> Ik wil een demo