Hoe help ik mijn gasten?

Een doodgewone maandagochtend en topdrukte bij de receptiebalie. Een echtpaar wil een excursie boeken. Een vrouw op leeftijd heeft graag een extra kussen op haar bed. Een jong stel wil fietsen huren. En zo zijn er nog veel meer klantvragen. Hoe help ik mijn gasten? En dan het liefst snel en efficiënt, zonder inzet van veel personeel.

Klantvragen oplossen met Resolve | Resolve

Resolve automatiseert alles

Resolve maakt van alle soorten vragen, groot of klein, complex of eenvoudig, één geautomatiseerd proces.
Dat klinkt ingewikkeld, maar dat is het allesbehalve.
In een dag laten we je zien hoe simpel, snel en goedkoop Resolve is.

Klantvragen oplossen met Resolve | Resolve

Eén formulier voor alle vragen

Wanneer je werkt met Resolve komen alle vragen in één en hetzelfde formulier bij de receptie binnen.

In het formulier geeft je gast aan:

  • Zijn vraag/verzoek
  • Zijn kamernummer
  • Zijn persoonsgegevens
  • Een datum, indien van toepassing

Het formulier is in te vullen op elke locatie of device die de gast wenst. Eenvoudig via mobiel of tablet of gewoon aan de balie. Bij deze laatste optie vul jezelf het formulier in met de gegevens van de gast.

Overzicht met Resolve

Heeft de gast het formulier ingevuld, dan ontvangt de betreffende afdeling of leverancier direct de vraag in het Resolve behandelscherm. In het behandelscherm kan men altijd zien hoeveel nieuwe vragen er zijn, hoeveel vragen er zijn opgelost en hoeveel tijd er nog is om aan een verzoek tegemoet te komen. Zo behoud je overzicht met Resolve.

Vervolgens wordt de vraag opgelost of aan het verzoek tegemoet gekomen. De gast krijgt automatisch een e-mail over de voortgang van zijn vraag of verzoek. Dit zorgt voor een hoge klanttevredenheid.

Real time rapportage van je bedrijfsprocessen met Resolve
Klantvragen oplossen met efficiente software | Resolve

Klantvragen oplossen
met Resolve

Wil je weten voor welke klantvragen je Resolve nog meer kan inzetten?
We geven je een kleine greep uit de mogelijkheden:

  • Het inschrijven op een historische wandeltocht
  • De extra linnenverwisseling van een bed
  • Het inschakelen van een wake up call
  • Het mogelijk maken van een late incheck
  • De tickets voor een lokaal evenement

Hebben we je nieuwgierig gemaakt?

Vraag dan snel een demo aan of laat ons in een dag je vragen van gasten in een proces automatiseren.