Ticketing & support helpdesk

Hoeveel vragen krijgt je helpdesk iedere dag? Hoe lang duurt het voor elke vraag is opgelost? En hoe routeert de vraag door je bedrijf? Zo maar wat vragen waar Resolve ticketing & support je direct een antwoord op geeft. We laten je graag zien hoe het werkt en beloven alvast dat je jouw ticketing & support proces helemaal zelf kunt vormgeven. Je hebt geen IT-kennis nodig.

Resolve dashboad. Goedkoop abonnement vanaf 50 euro
Klachtenmanagement met Resolve | Resolve

Unieke ticketing afhandeling

Het grootste voordeel van Resolve ten opzichte van andere ticketingsystemen, is het afhandelingsproces. Je kunt precies aangeven hoe een ticket door jouw bedrijf moet routeren. Zo krijgt je medewerker alleen de tickets te zien die van hem een handeling vereisen. Is hij klaar met het ticket? Resolve zorgt er voor dat deze automatisch wordt toegevoegd aan de inbox van de volgende medewerker. Je kunt het hele proces helemaal zelf instellen. Dit bespaart je hele bedrijf enorm veel tijd.

Een meldingenformulier
voor alle tickets

Voor alle tickets wordt een en hetzelfde formulier gebruikt. Dit formulier maak je zelf in Resolve. Het gebruik van een formulier zorgt er voor dat alle binnengekomen tickets ook daadwerkelijk kunnen worden opgepakt. De tickets zijn gevalideerd en compleet ingevuld.

Een voorbeeld ticketproces

Om je een beeld te geven goed het ticketproces er uit kan zien, geven we je onderstaand een voorbeeld.

  • Stap 1: Een klant of jezelf geeft de melding in middels het ticket & support formulier gekoppeld aan je website
  • Stap 2: Je ziet dat er een nieuw ticket binnen komt in het meldingenoverzicht
  • Stap 3: Afhankelijk van de aard van de melding wordt deze automatisch of handmatig doorgeschoten naar de juiste medewerker. Wil je het ticket naar een leverancier doorsturen? Ook dat is mogelijk.
  • Stap 4: De medewerker krijgt de melding en ziet direct hoe lang hij de tijd heeft om het ticket op te lossen. Deze doorlooptijd heb je van te voren bepaald en ingegeven.
  • Stap 5: De medewerker lost het probleem op. Geeft in Resolve aan wat de oorzaak was van het probleem en geeft het ticket de status voltooid. Hiervan ontvangen de personen die je zelf hebt ingesteld bericht.
  • Stap 6: Aan de hand van rapportages krijg je inzicht in soort meldingen, aantal meldingen, oorzaak meldingen, doorlooptijd meldingen, etc.
Bedrijfsprocessen automatiseren met Resolve | Resolve
Rapportages met Resolve | Resolve

Resolve’s voordelen

Wanneer je kiest voor Resolve ticketing & support profiteer je van veel voordelen. We hebben er een aantal voor je op een rij gezet:

  • Uniforme aanpak ticketafhandeling
  • Inzicht in tickets: soort, doorlooptijd, etc.
  • Vastleggen van de oorzaak van meldingen
  • Continue controle op kwaliteit
  • Terugdringen van het aantal tickets
  • Verhoging van klantenbinding

Ontdek hoe Resolve werkt

Hebben we je nieuwsgierig gemaakt? Vraag dan snel een demo aan of daag ons uit en laat Resolve
in 1 dag je ticketingproces automatiseren.

> Ik wil een demo