Webinar: Hoe maak je van een klacht een compliment

Wil je in 2018 meer omzet halen met jouw bedrijf? En wil je je onderscheiden van de concurrent? Dan is goed contact met je klant essentieel. Goed omgaan met klachten van klanten is van grote invloed op klanttevredenheid en klantbehoud en dus ook op het succes van jouw bedrijf.

Wat doen klachten voor je bedrijf? En hoe maak je van een klacht een compliment? In deze webinar van 30 minuten praten we je helemaal bij. Schrijf je nu in!

Webinar: hoe maak je van een klacht een compliment

Ik meld mij aan voor de webinar:Hoe maak je van een klacht een compliment

    Selecteer de datum waarop je aan de webinar wilt deelnemen.

Wat levert het je op?

  • Het geeft je inzicht in het belang van klachten voor jouw bedrijf
  • Je krijgt het antwoord op de vraag hoe je van een klacht een compliment maakt
  • We laten je zien hoe je klachten eenduidig registreert, behandelt en oplost
  • Het bespaart je kosten en levert je meer omzet op
klachten front en backoffice met Resolve