Zelf digitale formulieren maken is heel eenvoudig. We laten het je graag zien. Maar formulieren, hoe vaak gebruik ik die eigenlijk? Ja, elke branche maakt gebruik van een grote hoeveelheid aan formulieren. Denk hierbij aan formulieren voor het melden van incidenten, voor klachten, maar ook om kwaliteitsmeldingen te doen of cliënttevredenheid te meten. Elk proces, hoe complex ook, is samen te vatten in een formulier.

De voordelen van formulieren

Het heeft veel voordelen om formulieren digitaal te maken. Zo bespaart het je enorm veel tijd. Daarnaast is alle informatie die je via formulieren ontvangt gestandaardiseerd en gevalideerd. Dit wil zeggen dat alle informatie compleet is en je dus daadwerkelijk de input kunt gebruiken.

Aan de hand van een tutorial laten we je zien hoe jij voortaan zelf je formulieren digitaal maakt en zo alle processen versnelt. Je hebt hiervoor geen IT-kennis nodig. Klik op onderstaande link om de tutorial te bekijken.

> Laat mij zien hoe ik een formulier maak

Direct zelf je formulieren maken?

Wil je direct aan de slag om je zorgprocessen te verbeteren? Neem dan direct contact op met Xavier Waelkens, tel: 06 20 24 39 98 of mail: x.waelkens@kodision.nl.

Tip:

Wanneer een klant een klachtenformulier invult, maakt dit je uiteraard niet blij. Probeer het toch eens positief te bekijken, want een ingevuld klachtenformulier helpt je om de zorg te verbeteren!