Uiteraard staan binnen jouw organisatie de wensen en behoeften van de klant centraal. Een nobel streven. Een tevreden klant is immers loyaal en loyaliteit heeft invloed op de prestaties van jouw organisatie.

Maar hoe tevreden zijn jouw klanten eigenlijk? Op welke punten scoort jouw organisatie goed en waar liggen de verbeterpunten? Hoe vaak wordt er eigenlijk een klanttevredenheidsonderzoek gehouden? Door klanten persoonlijk te benaderen voelen ze zich gehoord.

Onderwerpen voor je klanttevredenheidsonderzoek

Je stelt in je klanttevredenheidsonderzoek bijvoorbeeld vragen over de volgende punten:

  • de ontvangen informatie
  • de kwaliteit van het product
  • de verleende service
  • de deskundigheid van de medewerkers
  • de kwaliteit
  • vraag ook altijd om suggesties te doen

De uitkomsten van het onderzoek vormen een goede weerspiegeling van de kwaliteit van jouw producten en/of diensten en hoe je dit met behulp van je klanten kunt verbeteren. Houd je klanten op de hoogte van alle plannen rondom het verbeteren van de aandachtspunten. Zo maak je samen met je klanten jouw organisatie beter.

Maak je klanttevredenheidsonderzoek eenvoudiger

Resolve helpt je graag om je klanttevredenheidsonderzoek simpeler, sneller en goedkoper te maken. Als kennismakingscadeau bieden we je nu gratis een One Day Challenge aan. Tijdens een One Day Challenge richten we in één dag samen met jou het klanttevredenheidsproces in. Meer informatie over de One Day Challenge vind je hier. Of klik direct op de button om je in te schrijven.

> Ik wil een One Day Challenge

Direct contact met Resolve?

Meer weten over klanttevredenheid oplossingen? Neem dan direct contact op met Xavier Waelkens, tel: 06 20 24 39 98 of mail: x.waelkens@kodision.nl

Tip:

Door het klanttevredenheidsonderzoek op vaste tijden te laten plaatsvinden kun je jaar op jaar vergelijken. Vergelijking maken per afdeling, per product of dienst of per medewerker. Waardevolle informatie om jouw organisatie te verbeteren.