026 365 3560 info@kodision.nl
Software Engineer

Waar je energie van krijgt:

“Klanten ondersteunen en tevreden maken met software oplossingen die je zelf bedenkt.” 

Wat je doet:

  • Je analyseert complexe problemen en zorgt voor een solide oplossing.
  • Je onderhoudt contact met de klant over hun support tickets.
  • Je informeert de klant door technische vraagstukken en oplossingen toe te lichten in een heldere uitleg.
  • Je voert changes door in de omgevingen van klanten.

Wat heb jij hiervoor in huis?

  • Je houdt van een uitdaging en bent niet bang om een ingewikkelde vraag op te pakken.
  • Je gaat graag met je klanten in gesprek, via telefoon, e-mail of zelfs op locatie bij de klant.
  • Je kunt goed luisteren en kunt de klant adviseren wat de beste oplossing is, ook als dit niet is waar de klant direct aan denkt.
  • Je werkt aan veel tickets tegelijk en omdat jij overzicht houdt, is dat voor jou geen probleem.
  • Je bent oplossingsgericht. Als er iets misgaat zoek je naar de beste mogelijkheden.
  • Je vindt het leuk om teamleden te helpen.
  • Je bent stressbestendig. De klant heeft snel een oplossing nodig dus je kunt goed met deadlines omgaan.
  • Je hebt hart voor onze software en maakt deze graag beter.
  • Er is niets dat je gelukkiger maakt dan een blije klant.

Met wie werk je samen?

Je schuift aan in een team vol slimme, gemotiveerde Support Engineers . Onder de bevlogen leiding van manager Deniz ga je met
elkaar uitdagende vraagstukken te lijf. Je werkt in een open ruimte met elkaar. Je hebt een ruime werkplek om de nieuwe laptop die
bij je functie hoort te koppelen aan twee grote beeldschermen. Op vrijdag (kantoordag) kies je of je eet met een aantal collega’s in het restaurant op de begane grond of loopt naar de cafetaria voor een lekkere snack.  Liever een gezonde salade of eigen boterhammen? Schuif aan bij de collega’s aan de keukentafel.

Wij vragen:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt sterk ontwikkelde analytische vaardigheden en weet de juiste vragen te stellen.
  • Je hebt affiniteit met programmeertalen, bijvoorbeeld met .Net, C# en/of java(script).
  • Programmeerervaring is een grote pré.
  • Je hebt affiniteit met webapplicaties.
  • Je bent communicatief vaardig en bezit sociale vaardigheden.
  • Je houdt van afwisselende klantcontacten.
  • Je behoudt het overzicht bij diverse complexe klantissues tegelijk.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je werkt graag zelfstandig en betrekt op tijd collegae erbij.
  • Je bent assertief, kwaliteitsgericht en energiek.

Wij bieden:

  • Een goed salaris met 13e maand, goede reiskostenregeling en een fijne pensioenregeling.
  • Work hard, play hard. Op basis van een fulltime baan heb je 27 vakantiedagen.
  • Flexibele werktijden. Je hoeft niet stipt om half negen te beginnen.
  • Veel ontwikkelings- en studiemogelijkheden.
  • Een afwisselende baan waarin je voor verschillende klanten werkt.
  • De mogelijkheid om 32 of 40 uur te werken.
  • Een team waar je je direct thuis voelt.
  • Informele sfeer met veel ruimte voor jouw inbreng.
  • Maandelijks met alle collega’s een bedrijfsborrel om te onthouden (of zo snel mogelijk te vergeten).
  • Vrijdag om vijf uur een borrel. Proostend het weekend in. Ook de directeur doet graag een biertje mee.
  • De kans om een historische tijd neer te zetten in onze F1 league.

Hoe jouw dag als Support Engineer eruit kan zien:

Je begint je dag met een kop thee (koffie mag ook). Nadat je in de dagelijkse standup besproken hebt welke supportmeldingen prioriteit hebben ga je aan de slag met melding x; een technische uitdaging in een koppeling die niet meer werkt. Terwijl je geconcentreerd aan het werk bent gaat de telefoon. Een klant met een vraag. Je legt de mogelijkheden in TriplEforms uit en de klant besluit blij het gesprek. Intussen heb je bedacht waar het probleem in de koppeling kan zitten en je bedenkt een manier om dat te controleren. Nadat je de oorzaak van het probleem hebt kunnen aantonen is het tijd voor een lekkere lunchwandeling. Het is tenslotte mooi weer.

Lekker opgefrist ga je weer aan de slag en weet de koppeling werkend te krijgen. Je levert de oplossing op zodat hij getest kan worden. Na een supersnelle ronde in de Playseat sta je weer hoog in de F1league. Nu heb je mooi even de tijd om consultant Roy te helpen met de kennis die je hebt van zijn klant.

Nog net voordat je naar huis gaat hoor je van de klant dat de koppeling weer prima werkt. Met een gevoel van voldoening loop je de trap af naar buiten.

Ja, je gaat solliciteren! En nu?

Je hebt je CV met een persoonlijke motivatiebrief gestuurd. Nu begint het grote wachten. Omdat we zelf niet van wachten en onzekerheid houden hebben we de sollicitatieprocedure hieronder in beeld gebracht;

Solliciteer

Je hebt je persoonlijke motivitatie met CV gestuurd. We sturen je een bevestiging zodat je zeker weet dat we de mail ontvangen hebben. We bekijken de sollicitatie snel. Nodigen we je uit voor een gesprek? Dan ontvang je een telefoontje of mailtje van Angelique.

Eerste gesprek

Je komt bij ons langs voor een kennismakingsgesprek. Hanneke en Deniz gaan in dit gesprek vooral in op wie jij bent en wat je zoekt in je werk.
Is er een klik? Dan kom je nog een
keer langs.

w

Tweede gesprek

Nu kom je met een directe collega en een andere manager in gesprek. We gaan dieper in op de functie en jouw kwaliteiten voor de functie. Nog steeds een klik? Dan volgt er een aanbieding.

Contractvoorstel

Je ontvangt een aanbod waar je geen nee tegen kunt zeggen. We nemen het aanbod met je door zodat we allebei een goed beeld hebben.
l

Contract tekenen

Directeur Mario neemt de tijd om jou te leren kennen en neemt het contract met je door. Gefeliciteerd, nu ben je Kodisiaan geworden!

Jouw eerste dag

Yes! De eerste dag bij Kodision. Er wacht al een nieuwe laptop op je. Je manager introduceert je bij je nieuwe collega’s. Wij doen er alles aan om jou direct het thuisgevoel te geven.

Solliciteer voor 13 januari!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Vragen over de vacature?

Neem contact op met Angelique.

Mail naar a.nijssen@kodision.nl

Of bel naar 06 – 83 21 37 78 

Cijfers waar je blij van wordt

Jaar Kodision

Kodision medewerkers

miljoen gebruikers +

Share This